Διοικητικό Συμβούλιο Φεβρουάριος 2019-Φεβρουάριος 2023
Βασιλική Σακκά
Η Βασιλική Σακκά σπούδασε Ιστορία και Αρχαιολογία και έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στο Φ.Π.Ψ. της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών (Πρόγραμμα: «Θεωρία και Πράξη της Διδασκαλίας και Αξιολόγησης») με ειδίκευση στη Διδακτική της Ιστορίας. Η διδακτορική της διατριβή αφορά στο πεδίο: Ιστορία και Εκπαίδευση Ενηλίκων (Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου).
Εργάζεται ως εκπαιδευτικός στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου στο 3ο ΠΕΚΕΣ Αττικής). Παράλληλα διδάσκει στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: «Δημόσια Ιστορία».
Έχει εργαστεί για τη σύνταξη Π.Σ. Ιστορίας, την εκπόνηση και αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού και την επιμόρφωση εκπαιδευτικών εντός και εκτός Ελλάδας. Έχει δημοσιεύσει άρθρα και έρευνες σε θέματα συναφή (Διδασκαλία της Ιστορίας, Δημόσια Ιστορία, Προφορική Ιστορία και Σχολείο, Διδασκαλία Ολοκαυτώματος, Αντιλήψεις και Στάσεις Εκπαιδευτικών που διδάσκουν Iστορία, Οπτικός Εναλφαβητισμός κ.ά.).
Μέλος του Δ.Σ. της EUROCLIO (European Association of History Educators) από το 2006 και πρόεδρος της Ένωσης για το διάστημα 2010-2012.
Ιωάννα Δεκατρή
Σπούδασε Ιστορία και Αρχαιολογία στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έλαβε Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στη «Διδακτική της Ιστορίας» από το ίδιο Πανεπιστήμιο. Είναι υποψήφια διδάκτορας με αντικείμενο την αξιοποίηση του υλικού πολιτισμού στη Διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών, που εκπονείται στο Τμήμα Φ.Π.Ψ. του Ε.Κ.Π.Α. Γνωρίζει Αγγλικά(Γ2), Γαλλικά(Γ1) και Ιταλικά(Γ1). Έχει Πιστοποίηση Β΄ Επιπέδου στις Τ.Π.Ε. (2015).
Από το 1999 εργάζεται ως Φιλόλογος στη Δημόσια Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Από το 2012 έως σήμερα είναι υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων στη Γ΄ΔΔΕ Αθήνας. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα αφορούν κυρίως στη Μουσειακή Εκπαίδευση, στη Διδακτική της Ιστορίας και των Αρχαίων Ελληνικών, στις Πολιτισμικές Σπουδές, στους τρόπους πρόσληψης του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού σήμερα, στη Δημόσια Ιστορία και Αρχαιολογία.
Έχει διοργανώσει ημερίδες και έχει λάβει μέρος ως εισηγήτρια σε συνέδρια.
Έχει δημοσιεύσει άρθρα και εισηγήσεις σε συλλογικούς τόμους και πρακτικά συνεδρίων. Συμμετέχει ως συγγραφέας σε τρία βιβλία. Μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής του Εκπαιδευτικού Προγράμματος του Ιδρύματος της Βουλής «Βουλή των Εφήβων» από το 2016 έως σήμερα.
Τριαντάφυλλος Πετρίδης
Σπούδασε ιστορία στο Πανεπιστήμιο Κρήτης και έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στη Σύγχρονη Ιστορία στο Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας του Παντείου Πανεπιστημίου.
Συμμετείχε στο πρόγραμμα του ΥΠΕΘ «Εκπαίδευση Μουσουλμανοπαίδων», που αφορούσε την αναβάθμιση της εκπαίδευσης της μειονότητας στη Θράκη σε ρόλο συμβούλου, στη δημιουργία εκπαιδευτικών υλικών για το μάθημα της ιστορίας και στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών (2001-2008), καθώς και σε άλλα ερευνητικά προγράμματα που αφορούν τη διδακτική της ιστορίας και την παραγωγή εκπαιδευτικών υλικών.
Το χρονικό διάστημα 1995-2001 εργάστηκε σε λύκειο της Θράκης, του οποίου οι μαθητές ήταν μειονοτικοί, και από το 2001 εργάζεται σε λύκειο της Αθήνας.
Πεδία ενδιαφερόντων: διδακτική της ιστορίας, ιστορία των μειονοτήτων, ιστορία της εκπαίδευσης.
Μαρία Φραγκουλάκη
Πτυχίο φιλολογίας ( ΑΠΘ) με κατεύθυνση κλασικών σπουδών.
Εργάζεται στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση από το 1985. Από το 1996 έχει λάβει επιμόρφωση με συστηματικό τρόπο μέσω προγραμμάτων και σεμιναρίων στη Διδακτική της Ιστορίας. Επίσης έχει παρακολουθήσει το σεμινάριο για τη διδασκαλία του Ολοκαυτώματος στο Yad Vashem, στην Ιερουσαλήμ και το summer academy του Centropa στη Βιέννη.
Συμμετείχε στα προγράμματα του Υπουργείου Παιδείας για την επίσκεψη μαθητών
στο Μουσείο-Μνημείο Άουσβιτς από την πιλοτική τους εφαρμογή.
Έχει εργαστεί σε προγράμματα διδασκαλίας της ελληνικής γλώσσας σε ευάλωτες
κοινωνικές ομάδες και σε πρόσφυγες.
Πεδία ενδιαφέροντος: Διδασκαλία Ολοκαυτώματος, Προφορική ιστορία, Ιστορία
μειονοτήτων.
Ελένη Πατσιατζή
Είναι απόφοιτος της Ιωνιδείου Προτύπου Σχολής Πειραιά. Σπούδασε Ιστορία-Αρχαιολογία στη Φιλοσοφική Σχολή του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (αποφ. 1991). Εργάζεται στη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση από το 1998 ενώ έχει κατά καιρούς εργασθεί εθελοντικά σε κοινωνικά φροντιστήρια (διδασκαλία ιστορίας κατεύθυνσης/προσανατολισμού) και στο Ανοιχτό Σχολείο Μεταναστών Πειραιά (διδασκαλία ελληνικής ως β΄ γλώσσας).
Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων, όπως το εξ αποστάσεως «Σπουδαστήριο Ιστορίας και Ιστοριογραφίας» του Πανεπιστημίου Αιγαίου και έχει πιστοποίηση ψηφιακών δεξιοτήτων Β΄ επιπέδου. Γνωρίζει αγγλικά και γαλλικά.
Οι μεταπτυχιακές σπουδές της αφορούν τον χώρο της Εκπαίδευσης και των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (ΤΕΑΠΗ, ΕΚΠΑ-UCL) και είναι υποψήφια διδάκτωρ Διδακτικής της Ιστορίας στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
Έχει εκδώσει διδακτικές προτάσεις για το μάθημα της Ν.Ε. Λογοτεχνίας της Α΄ Λυκείου (Εκδόσεις Πατάκης, 2012), ασχολείται με τη βιβλιοκριτική (βιβλιοκριτικές της βρίσκονται στη βάση της biblionet) και είναι συν-διαχειρίστρια του φιλολογικού ιστολόγιου «Ηλεκτρονική Τράπεζα Φιλολογικών Θεμάτων». Έχει κάνει εισηγήσεις σε συνέδρια και ημερίδες στην Ελλάδα και στην Κύπρο ενώ άρθρα της έχουν δημοσιευθεί στο επιστημονικό περιοδικό «Νέα Παιδεία».