Πρόσκληση συμμετοχής σε διεθνές ερευνητικό εργαστήριο του The Lausanne Project

Ενδιαφέρεστε να αναπτύξετε νέους τρόπους διδασκαλίας και μάθησης της σύγχρονης ιστορίας;
Αν ναι, ο Όμιλος για την Ιστορική Εκπαίδευση στην Ελλάδα προσκαλεί εσάς και τους μαθητές και τις μαθήτριές σας να συμμετάσχετε στο εργαστήριο/workshop που θα πραγματοποιηθεί στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών το Σάββατο 23 Νοεμβρίου
2024.
Το εργαστήριο συνδιοργανώνεται με το διεθνές δίκτυο The Lausanne Project και φιλοξενείται στο Κέντρο Έρευνας Νεότερης Ιστορίας του τμήματος Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας του Πάντειου Πανεπιστημίου.
Το The Lausanne Project (TLP) είναι ένα διεθνές δίκτυο μελετητών/τριών που ενδιαφέρονται για τα γεγονότα του 1922-23 και την κληρονομιά τους και στελεχώνεται με ερευνητές/τριες από τα πανεπιστήμια του Southampton, City, St George’s (Ηνωμένο Βασίλειο), Ουτρέχτης (Ολλανδία και το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (Ελλάδα).
Στόχος του δικτύου είναι να ενισχύσει μια ενημερωμένη συζήτηση γύρω από ζητήματα ιστορικής μνήμης, ταυτότητας, μετανάστευσης, κοινωνίας των πολιτών και ενσυναίσθησης.
Με τη συμβολή σας, ελπίζουμε ότι θα αναπτύξουμε νέους τρόπους που θα βοηθήσουν τους νέους και τις νέες να δημιουργήσουν τις δικές τους αφηγήσεις γύρω από τη Συνθήκη της Λοζάνης και τις κληρονομιές της.
Το TLP έχει αναπτύξει μια σειρά από διδακτικές και μαθησιακές δραστηριότητες σε συνεργασία με διεθνείς εκπαιδευτικούς φορείς. Στόχος αυτού του εργαστηρίου είναι να δοκιμάσουμε αυτές τις δραστηριότητες και να συγκεντρώσουμε σχόλια για τη βελτίωσή τους, πριν την ελεύθερη διάθεση τους ως εκπαιδευτικό υλικό.
Για να μάθετε περισσότερα για το έργο του TLP με τα σχολεία, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα «Η Λοζάνη στη σχολική τάξη»
Για συμμετοχές στείλτε email στο aheginfo@gmail.com.
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων: 31 Οκτωβρίου 2024.
Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Σημειώνεται ότι οι εκπαιδευτικοί έχουν δικαίωμα να κάνουν αίτηση και μεμονωμένα (χωρίς δηλαδή να συνοδεύονται από μαθητές/τριές τους).

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *